Chceš používať profesionálne frázy v komunikácii so svojimi kolegami? Ak áno, si tu správne, tento článok je pre teba. Rozoberieme si najviac používané frázy v pracovnej komunikácii. Čo jednotlivé frázy znamenajú a ako ich správne použiť?
Bez správneho oslovenia email stráca profesionalitu.
Základné frázy správneho oslovenia:
Keďže sme zdvorilí po oslovení použijeme frázy, s ktorým nadväzujeme priateľský kontakt.
Napríklad:
V jadre emailu chceme vyjadriť prečo email píšeme. Aké sú vhodné všeobecné frázy, ktoré môžeme použiť?
Ak chceš vyjadriť vďaku vo formálnej komunikácii môžeš použiť nasledujúce frázy napríklad:
S kolegami často zdieľame pracovné informácie a pripomienky.
Najvhodnejšie frázy sú napríklad:
Veľmi známa fráza, ktorú určite poznáš:
Super fráza, ktorou môžeš email ukončiť je napríklad táto:
Samozrejme nesmieme zabudnúť na pozdrav.
Najpoužívanejšia fráza je Best Regards (s pozdravom), ale môžeme napríklad použiť aj All the best (Všetko dobré).
Ktoré frázy použiješ pri najbližšej emailovej komunikácii v práci?
Prihlás sa na odber noviniek
Takto ti neujde ani jeden článok, podcast či video. Neposielame žiaden spam, len užitočné informácie :) Odhlásiť sa vieš kedykoľvek.